Tillbakablick

Stort som ett hus! Saknar när jag va gravid, och samtidigt inte haha! Det är väldigt mysigt att ha en bebis i magen, att känna sparkarna, att inte veta vad som väntar. Och ha ett datum som både jag och Danny längtade till. Men jag trivdes inte alls med min kropp, kände mig vacker men inte snygg eller sexig och man kunde knappt röra sig i slutet. Men det är så underbart att vara gravid och alla stegen man går igenom! Men jag tror det dröjer några år tills vi skaffar vårt andra barn. Jag vill helst ha de nära man samtidigt vill jag inte stressa för den anledningen. En annan sak som stressar är att kroppen återhämtar sig sämre destu äldre man blir. Men 3 år skulle jag kunna vänta iaf. Det är ändå inte så många år emellan och vi vill bara ha två barn som det ser ut nu.
Jag hoppas den graviditeten och förlossningen går lika bra som denna, och att bebisen blir lika lätt som Vincent :)
 
 
Armarna va nog endel större under graviditeten, där flöt de ju ut på sidan hehe
 
 
 
 
 
4 månader senare
 
 
 


Kommentarer
Micke

Grym utveckling, starkt fokus, = kanon snygg :)

Svar: tack så mkt :) Ja det gäller att fokusera på sitt mål!
Malin

2013-11-12 @ 10:08:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0