Tofflor

Jag hittade ett par supersköna tofflor på H&M igår. (även en pyjamas).
Jag ville ha ett par tofflor man bara kunde stoppa in fötterna i så dessa är perfekta. Är så mjuka och sköna :)
Kostade 149kr och jag tog en storlek större då de va lite små i storlek.
Hade velat gå i min pyjamas och tofflor hela dagen :) Fast pyjamasen är inte speciellt varm men tofflorna värmer en rätt mycket :)
 
Jag och Vincent va ute och gick med föräldrargruppen idag. Blev nästan 2 timmars promenad så jag va så frusen när jag kom hem!! 
Men det va väldigt trevligt. Nu pratade man ju mer med mammorna och inte bara om bebisarna. Vi ska även va hemma hos nån och fika nångång. Blir nog kul :) kan tänka mig att bjuda hem dom hit. Då måste jag bara fota alla bebisar på ett ställe. Om mammorna går med på det :P Har sett bilder där de lagt bebisarna i ring eller sittandes i soffan allihopa. Tycker det är så otroligt sött när bebisarna sitter i grupp! Kan man ha en liten photoshoot med 8 bebisar ^^
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Beställde likadana i förgår :) testade dom i affären men dom hade bara 38/39 o dom är små i stl.. Fick bli 40/41

Svar: ah jag testade med 38/39 och de va försmå för mig med, men storlek 40/41 sitter perfekt :) är annars en 39a
Malin

2013-11-26 @ 21:45:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0