Tricepsträning

Här kommer lite snapshot från filmerna Danny tog igår. Kommer upp videos senare. Jag är inte perfekt vad gäller teknik osv, men man lär sig hela tiden. Tex tycker jag det ser ut som jag drar överarmarna för långt ner i cable overhead. Fast huvudsaken är att det känns i triceps och ingen annanstans och det gör det ju :) Men ska tänka på att stå lite mer rakt, blir nog jobbigare då.
 
 
 
Här håller jag i cabeln och kör en arm i taget. Man får köra rätt många för att känna
 
Denna gillar jag att göra, brukar köra med 10 kilos viktplatta och ibland kör jag 4-5kg hantel direkt innan eller efter denna övning
 
En ny övning jag inte brukar göra. Va lite svårt att använda lika mycket kraft i båda armarna men annars en helt okey övning!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0