Tvålpump med sensor

Denna har jag önskat mig i julklapp. En tvålpump med sensor. Såg mina föräldrar hade köpt denna nedan från tradera. Kostar bara 145kr och gratis frakt. Hon sa den skickades från Kina och leveransen va tre veckor. Men den funkade väldigt bra och va stilren och snygg. Blir mycket mindre bakterier med. Jag är riktigt pedant när det gäller bakterier. Såfort jag tagit i nåt som kan va mycket bakterier på måste jag tvätta händerna. Sen klarar jag inte av tanken att de frodas bakterier på vissa ställen så rengör det ofta. Tex toalettborsten där man håller, tvålpumpen när man ska pumpa ut, handtag, där man tänder lampor. Tänk er bara på programmet rent hus där de tittar i mikroskop vad de hittar för bakterier. Blir så sjukt äcklad! Fast de hemmen är ju gräsliga!
 
Från tradera
 
Från jysk. Nån som har denna från jysk?
 
Ska även önska mig ett stativ till kameran. Kommer kunna ta mycket bättre bilder då och mycket bättre att kunna justera rätt höjd och kunna ta bilderna mot vilken bakgrund som helst :)
 
 


Kommentarer
Elin

Fast du tvättar ju händerna efter att du pumpat ut tvål, så det spelar väl ingen roll om du tar i pumpen eller inte eftersom du tvättar händerna efteråt? :)

Värre med dörrhandtaget ut från toaletten...

Svar: Menar att jag blir äcklad av ställen där det frodas mkt bakterier. Så därför är jag extra noga att rengöra dom :)
Malin

2013-11-24 @ 20:14:26
URL: http://trelins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0