You make me happy

 
 
 
 
Du är så underbar!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Dani

Jag måste bara tipsa om ett recept på nyttiga plättar som jag ätit till lunch två dagar i rad, jättegoda!!

200-250g keso eller minikeso. ( jag körde vanlig)
2 ägg
En skvätt mjölk ( ca 1 matsked)
2-3tsk vaniljsocker
Sötning ( frivilligt) jag hade i lite agavesirap
3 msk mjöl , jag hade 1 msk siktat dinkel , 2 fullkornsdinkel.

Mixa alla ingredienser i en mixer eller med stavmixer till smeten är slät och klumpfri. Stek i antingen rapsolja , smör eller kokosolja , på medelvärme. Jag gjorde dem som plättar för det var lättare att vända än hela pannkakor!
Kan behövas ha i en msk till mjöl beroende på om du har 200 eller 250g keso i.

Supergoda , tom men sambo som är kräsen sa att det var så goda att han inte ens behövde ha något tillbehör till dem ^^

Svar: Tack så mkt för tipset. Då ska jag köpa keso o testa detta :) men kör på proteinpulver istället för vaniljsocker :)
Malin

2013-11-27 @ 23:29:28
Dani

Vill man inte alls ha mjöl så kan man ersätta med fiberhusk :)

Svar: Ja de kan man ju ta med :) läst många användet mandelmjöl med.
Men dessa är ju lite matigare än mina bananpannkakor
Malin

2013-11-28 @ 00:13:36
Dani

Absolut gör det ! , har inget gott proteinpulver just nu så har inte hunnit testa med det än :)

2013-11-28 @ 00:14:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0