2013

Vilket år! Jag har nu haft bloggen exakt ett år den 13 oktober. Väldigt kul att titta tillbaka och se vad som faktiskt hänt. Det måste ha varit det mest händelserika året nånsin. På ett år kan mycket hända! :)
 
  • Har fått en underbar son
  • Hittat min passion för träning
  • Köpt vår första egna bil
  • Att få uppleva en graviditet och förlossning med min sambo
 
Detta är ju vad som hänt utöver vardagliga saker. Har ju även hittat en passion för gelenaglar :P
 
 
 
Vem kunde tro att DU låg i mammas mage, en sån fin pojke <3 Och snart är du redan 4 månader!
 
 

 
Vi älskar verkligen vår Honda. Det är en toppenbil hittills som inte alls drar särkilt mycket i bensin. Just nu betalar vi 500-1000kr ungefär beroende på hur mycket vi kör. Vi cyklar ju mest. Och vår försäkring fick vi för bara 583kr o månaden på Folksam. De har en speciell hondaförsäkring där och man får 1000kr rabatt om man har hemförsäkringen där så vi flyttade även den dit. Det skiljde 700kr per år i hemförsäkring och 3000 per år på bilförsäkringen om man jämför med Trygg Hansa som vi hade innan,så det va ett lätt val. Och då ingår samma saker med samma självrisker.
Vi har inte mycket utgifter för bilen, lånet drar ju endel men ska försöka betala av det så fort som möjligt.
Så jag kan rekommendera denna om ni letar efter en familjebil.
 
 
Jag för ett år sedan. Saknar "mitt" lååånga hår!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0