5 timmar senare

Det tog verkligen lång tid hos frissan. Det tog 5 timmar och då hann vi inte med klippningen eller slingningen. Men det tar jag på tisdag :) Eftersom jag har ombre så är det svårt att avfärga det jämnt så fick göra det två gånger. Så vi fick ta fläckarna efter hand. Så det blir rätt pilligt. Men jag är supernöjd! Det är typ kopprigt, rött och är mörkt upptill. Sen får jag se om jag slingar det med lite ljusa slingor. Blev superhungrig, åt inte nu föränns vid 9 ikväll.
Men det har iaf varit en vääldigt kalorisnål kostdag idag. Men lika bra det då jag inte tränat nåt.
 
Va nöjd med denna färgen med men nu kände jag att jag behövde en förändring :)
 
Dagens mat:
 
Frukost: Smoothie och en kaffe
Lunch: Torsk med kokt blomkål, haricots verts med citronsås
Mellanmål: Proteinpannkakor
Middag: quornfärssoppa med 2 finncrisp
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0