Abs

Högst upp har jag lite magmuskler. Är ju där man är som tunnast. Men om man ska få synliga muskler längst ner gäller det att köra 100% perfekt diet. Där stämmer det verkligen att musklerna görs i köket :) Men så strikt känner jag inte att jag vill vara än utan fokuserar mest på att bygga och gå ner sakta i vikt. Väger 60kg nu och har 5 kg från innan graviditeten. Men 60kg med muskler känns rätt lagom. Nu kan jag inte längre satsa på 52 kilo för då kan de inte va mycket muskler till den vikten. Vikten är egentligen rätt oviktig som jag skrivit innan. Men det är ändå kul att vikten ändras också. Är mest psykiskt att se man går ner i vikt, men det är ändå måtten som är det viktigaste.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0