Better bodies

Better bodies har supersnygga träningskläder. Det är så synd de är så dyra för annars hade jag köpt ALLT! 
Men det är några linnen jag fastnat extra för.
Betterbodies säljs på de flesta träningssajter som mmsports, fitnessbutiken, svenskkosttillskott m.m.
 
 
Detta linnet hade jag velat ha helst av alla, men såklart finns den inte i min storlek nånstans. Varför är de plaggen man hittar på nätet som man älskar alltid slut?
 
 
Detta linnet är ett annat märke, tapout, tycker det va rätt coolt som man även kan ha till vardags
 
Dessa är väldigt snygga, men kostar 450kr. Känns lite väl för ett linne..
 
300kr för detta linnet, också väldigt dyrt för ett ribbad linne
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0