Bilder på oss

Känner inte jag har så många bilder på mig och Vincent. Inga riktiga bilder utan mest kamerabilder eller sånahär i spegeln. Får be sambon ta mer bilder på oss, och vill ha mer bilder på oss tre. Får väl ta självupplösaren nån gång och ta lite familjefoton :) Jag är väldigt petig med bilder och tar gärna bilderna själv :P Om sambon ska fota tar han 1-3 bilder sen är det klart enligt han, men blir bilderna bra? Ne väldigt sällan, behövs minst 10 bilder för att få en bra :P
 

Efter jag fotat dessa bilder igår va jag iaf vääldigt trött i armen, man fick ju hålla han i en arm rätt länge hehe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0