Busunge

Nu hoppas jag Vincent fortsätter vara såhär duktig! Det går ju verkligen i vågor och man kan aldrig ta nåt för givet för de kan ändras helt till nästa dag.
Men just nu är han väldigt lugn. Han kan ligga i sin gunga och bara titta på leksakerna utan att klaga, sen sover han och så fortsätter det. Men han har inte sovit hela nätter på ett tag. Han brukar vakna vid 4-6 på morgonen och sen vid 8. Men det är helt okey, för han somnar alltid om direkt. Han har inte haft svårt att somna om på natten en enda gång. Det är jag väldigt glad för.
 
 
Han har ju verkligen fått Dannys haka. Men det är manligt med en kraftig haka, hade varit värre om han fått min icke existerande haka :P
Jag tycker han kan se så mycket äldre ut ibland på vissa miner, just för han har så dominanta och kraftiga drag
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0