Cameltoe

När man ska sälja kläder tycker jag det är väldigt viktigt att ha bra bilder så man visar upp plaggens bästa sida, då tycker jag även modellen ska bära upp kläderna snyggt, det gör iaf att jag lättare fastnar för plaggen och kan tänka mig köpa dom. Men om bilderna är kassa där plagget inte bärs upp snyggt ser jag inte potentialet. Det kanske sitter supersnyggt på en själv men man fastnar aldrig för plagget om modellen inte kan bära upp det. Man tänker lixom, om plagget ser fult ut på modellen lär det även se fult ut på mig.
 
Här är några exempel. Vem vill lixom köpa kläder som ger cameltoe eller där det ser ut som en blöja är insydd? Hmm inte jag iaf :P
 
 
 
 
Dessa tightsen tror jag faktiskt inte nån modell hade kunnat bära upp.. Men det ser nästan ut som de kapat av en bit av skinkan på högra bilden?..
 
 


Kommentarer
Emma

Tror det är spinning byxor som har skydd insydda.. Inte snyggt

Svar: Jaha ok. Är iofs praktiskt då de lätt skaver. Fast hade nog inte velat bära dom :P
Malin

2013-10-21 @ 14:20:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0