Dålig mätdag

Idag va det mätdag, men förväntade mig inte så mycket resultat vilket kanske vore de bästa. Har bara gått ner 1cm runt rumpan vilket jag egentligen inte vill hehe! Jag har kanske byggt mer muskler de senaste två veckorna men det är svårt att avgöra. 
Jag ändrade ju mitt träningsschema efter den förra mätningen så jag har två vilodagar i veckan och kör mer cardio och kör bara igenom kroppen en gång i veckan. Om jag inte har resultat efter nästa mätning går jag över till 6 dagars träning igen där jag kör igenom kroppens muskler två gånger istället o har mindre cardio. Har läst att cardio är den sämsta fettförbränningen, tror styrketräning är det bästa för att bli smalare och fastare. Däremot har mina armar blivit större när jag spänner, tricepsen är rätt stor, o jag vill ju inte bli större eller bullig utan vill ju bli smalare överallt. Så hoppas inte armarna fortsätter bli större utan att fettet minskas istället så de blir smalare. Men det är verkligen assvårt att få smalare armar! Känns omöjligt. 


Magen har iaf mått mer muskler. Trots den inte blivit smalare har den blivit liite fastare. Men har fortfarande komplex över den när jag sitter ner eller böjer mig framåt. Då hänger all hud o den blir dubbelt så stor, o då överdriver jag inte. 





Kommentarer
Anonym

Hej! Ta inte för tung vikt på armarna. Du har proteinrik diet och du kommer få mer muskler. Och glömma inte att ju smalare du blir desto svårare kommer det vara att tappa nästa kilo. Jag är väldig inspirerad av dig! Och du har jätte fin kropp! Ingen skulle säga att du föddes barn för 3 månader sen eller 3.5.. :) Du är jätteduktig! Tack för din blogg! ( även om jag blir hungrig varje gång jag läser den :P ) Kram

Svar: Hej!
Haha inte bra du blir hungrig :P
Ja jag kanske ska köra lite lättare o fler reps istället, resten av kroppen gör ingen om de blir muskulösare men just armarna vill jag ha smala.
Ja de blir ju svårare hela tiden att få resultat, då man får bli striktare o striktare :P

Tack så mkt! :)
Kram
Malin

2013-10-10 @ 09:53:54
Sofia

Du e så duktig kämpa på!

Svar: Tack! Ja de är bara att fortsätta kämpa :)
Malin

2013-10-10 @ 19:21:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0