En bra dag idag

Idag har det varit en väldigt bra dag när det gäller min mat. Vissa dagar känns det som man fuskat mkt trots om det bara skulle va nåt finn crisp extra. Får hoppas man inte blir besatt haha! Men idag känner jag mig nöjd och har inte småätit nåt eller ätit massa frallor utan hållt mig till mina mål. 
Jag vägde mig idag just för jag trodde jag hade gått ner lite, men blev väldigt förvånad när vågen visade + 2 kilo!?
Antingen är det fel på vågen, eller har jag byggt vääldigt mycket muskler på en vecka (inte så troligt), eller har mina fusk lagt sig direkt på kroppen. Jag åt ju rätt mkt skit i helgen, men kan det resultera i 2 kilo? Jag har ändå vägt mig nästan samma tid på dygnet som tidigare, hade tömt mig på vätska 3 gånger på gymet och hade ätit lite innan. 
Får hoppas jag väger 61 igen snart, vill ju ner i vikt, inte upp!
Samtidigt bör man inte väga sig alls, blir bara fel och man blir lätt besviken, för kilorna kan va så mkt annat än fett.
 
En sak som jag märker stor skillnad på trots jag styrketränat en sån kort tid, är mina armar. Fått mycket mer muskler där, även bicepsen har vuxit åt sidan vid insidan av armen plus att när armen är avslappnad så dallrar inte gäddhänget lika mkt ;) De är inte smalare än men de är iaf fastare o har mer definierade muskler än tidigare. Har även blivit starkare!
 
 
Idag blev det ett triceps och cardiopass.
Idag gjorde jag dips med "bara" 30 kilos hjälp. Ska försöka minska 5 kilo för varje vecka och se hur det går :)
 
Mina traditionella toalettbilder haha!
Det är väldigt svårt att fota för man skakar nästan alltid i armen så de blir oftast suddigt
 
 
Dagens mat:
 

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med banan och kanel, sååå gott!
Lunch:   Linssoppa med 3 finncrisp och smör
Mellanmål: Proteinpannkakor med röra gjord på hallon, kvarg och vaniljpulver
Middag: Chorizogryta med bönor, matvete och sallad. Supergott!!
 
Det känns rätt lite att bara ha 4 mål mat, men det beror på att jag oftast går upp vid 10 och sen äter jag va tredje timma. De dagar Vincent går upp tidigare brukar det bli ett extra mellanmål
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0