Extra träningspass

Idag blev det ett extra träningspass.  Har ju min vilodag idag annars men kände för o träna idag med :) Blev bara cardio och mage. Testade springa idag, sprang intervaller i 30 min. Men fick som vanligt ont i ljumskarna efter. Om det fortfarande gör ont om 2 månader så får jag kolla upp det. Vill ju springa o veta jag inte skadar nåt. 

Hämtade även ut mitt paket från mmsports innan passet. Mitt proteinpulver och min rosa tshirt. Men blev besviken när tshirten inte såg ut som på bilden. Texten va på sidan av ryggen och inte över axlarna. Men gillar den ändå fast hade velat ha den mer tajt. Får tumla den o se om det hjälper. 
Är en till loga där bak vid andra sidan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0