Fika på stan

Idag har jag träffat min kompis. Vi fikade  nu ikväll på ett mysigt fik. Eftersom jag är på fik så ytterst sällan kändes det dumt att inte passa på att köpa nåt gott. Så jag valde mellan en kaffe för 30 kr(!) eller en muffins. Det blev muffins ;) 

Annars har jag ätit bra idag, kanske blev en aningen förstor portion laxpasta och den dära muffinsen som sänkte betyget lite :)

Har haft vilodag idag, och bara för jag inte haft några måsten, träning eller annat planerat förutom fiket som va sent på kvällen, så har jag känt mig seg och rastlös. Har till och med tittat på tv idag som aldrig sker på dagen. Vincent har varit väldigt snäll idag, glad och sovit endel. Jag är en person som hela tiden vill ta vara på tiden och göra vettiga saker. Att titta på tv, film eller spela ett spel är inget vettigt för mig utan enbart ett tidsfördriv. Att städa däremot ger mig nåt tillbaka, jag får ett rent hem :P

Dagens mat:

Frukost: Smoothie och en kaffe

Lunch: Stor portion laxpasta

Mellanmål: 1 avocado

Mellanmål 2: kvarg med axa supermusli

Middag: Texmexsoppa

Övrigt: en äpplemuffins


Det som gör stor skillnad är att jag inte småäter längre. Innan kundr jag ta några mackor då och då när jag va sugen, lite flingor, risifrutti osv. Nu är det va tredje timme som gäller och det funkar bra :)


Denna ugglan högst upp är ju så söt haha. Eller är jag konstig?:) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0