Fler besökare

De senaste veckorna har jag fått många fler besökare, drygt 100st mer. Man är alltid nyfiken vilka ni är och hur ni hittade hit?:) Men just ikväll har det blivit vääldigt många fler. Sist när statistiken ökade va när jag kom upp på synas på blogg.se, men verkar inte som min blogg kommit upp där igen så hade varit kul o veta var ni alla kommer ifrån? :P
 
Är iaf kul ni läser och gillar min blogg, vad hade jag varit utan mina läsare?:) 
Det är också mycket roligare att uppdatera när man vet det är många som läser. Det är tråkigare att läsa bloggar som sällan uppdaterar. Blir att man glömmer gå in tillslut, varje gång jag loggar in på en blogg hoppas jag på att det kommit upp nåt nytt inlägg :) 
 
Skaffade appen bloglovin, aldrig följt bloggar därigenom men det är ju väldigt smidigt. Då kommer alla olästa inlägg upp och man kan samla alla bloggar man följer :) 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Yvonne

Är det okej om man länkar din blogg på facebook? Tror jag har många kompisar som skulle gilla din blogg!
Är själv in flera gånger om dagen ;)

Svar: Det är helt okey :) Kul du är en stammis! :P
Malin

2013-10-06 @ 22:48:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0