Födelsedag

Idag fyller Danny 29 år! Så gammal han börjar bli, jag är ju bara 25.
Jag har lagat en av hans favoriträtter som jag aldrig gjort innan, ceviche, just för att det är fisk som inte blir tillagad, ligger med citron och kryddor i många timmar. Men många säger den är väldigt god, kanske borde smaka?
Så den rätten kommer han ovetandes få på jobbet. 
han ringde nyss och sa den va väldigt god, godare än hans mammas, bättre betyg kan man inte få hihi! 
Tänkte jag dra iväg sen och köpa en sån där superstor chokladboll som jag ska sätta ett ljus i, de säljer såna i stan. Ingen mening jag bakar för då äter jag hälften själv.
Sen i helgen får vi fira han med tårta med släkten.
 
Jag gillar att pyssla så gjorde ett kort till han, men har inte så mkt pysselsaker hemma så man får ta det man har :)
 
 
 
Får hoppas han inte läser detta nu  ;) Men han brukar inte läsa min blogg


Kommentarer
Anonym

Fin text!

2013-10-10 @ 14:42:45
Msz

Vad gulligt kort! Han kommer nog att bli jätteglad! :)

Svar: Ja han blev glad. Men speciellt glad över hans present :)
Malin

2013-10-10 @ 17:18:44
URL: http://Msz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0