Forma rumpan

Det går ju forma sin rumpa till viss del genom styrketräning. Men hur mycket går det forma den egentligen? Ni träningskunniga, går det göra den mer fyllig? Alltså att den är mer rund vid skinkorna och att det inte går inåt som det gör på mig? Eller det kanske bara kommer framhävas mer och mer destu mer muskler jag får.
 
Jag gillar inte att det går in efter höftbenet. Men lyfta den lite borde iaf gå med ordentlig styrketräning :)
Bilden åt vänster är originalet och den högra är redigerad hur jag hade velat ha den. Annars är jag nöjd med min rumpa, men det är alltid kul att förbättra det som går att förbättra :P
Sen det här med muskler, jag tror det är lite som tatueringar. När man väl gjort en tatuering vill man bara ha fler. När man bygger muskler vill man nog också lätt ha mer och mer :P
 


Kommentarer
Sara

Igen. Knäböj-squats-sumo-löpning :)

Svar: Då fortsätter jag som jag gör o hoppas på de bästa :P
Malin

2013-10-26 @ 19:26:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0