Formbilder as usual

När jag inte vet vad jag ska blogga om blir det oftast bilder på min utveckling eller liknande. Har ju massvis med bilder från graviditeten och efter så alltid kul att jämföra. Men om det blir mycket formbilder så vet ni varför :P
Det händer ju inte sådär supermycket i min vardag, har egentligen ett rätt ointressant liv haha. Har ju mina rutiner varje dag. De ställerna jag tillbringar mest tid är i köket, på gymet och vid datorn/mobilen, jättesocial med andra ord!
 
Kroppen har ju ändrats otroligt mycket sen jag va gravid. Vet inte vilken vecka jag va i här men det va väl i slutet nångång då jag solade :P
Men att jag är större under brösten och över bikiniunderdelen har ju mycket att göra med gravidmagen. Men det är väldigt stor skillnad vid höfterna och över låren. Är som en hel köttbit försvunnit. Låren har ju verkligen ändrats mkt. Jag fick ju inte på shortsen ens över halva låren efter förlossningen. Vid såna tillfällen tror man ju att man aldrig kommer bli smal igen. Men det går! Det som är bra är att alla har möjlighet att gå ner i vikt. Oavsett hur stor man är kan man gå ner. Sen gäller det att inte skjuta fram det för undanflykter kommer alltid nya och det är aldrig en perfekt tid för att ändra sin livstil, utan det är bara att göra det och destu längre man hållt på destu lättare blir det :) Samma som med att skaffa barn, det va aldrig en perfekt tid utan det är lätt att skjuta fram det. Men det går aldrig vänta på det perfekta tillfället. Då hade jag väl varit 40 år säkert.
 
Nya modet, strumpor till bikini ;)


Kommentarer
Anonym

Hade varit jettefint o ta några höstbilder på vincent :) det är så fint nu at fota med alla farger ute :) min första höst, typ kan du kalla det :)

Svar: Hej!
Jag har tänkt göra de länge men de har regnat så länge nu :/ o nu är nästan alla löv ruttna på marken. Får hoppas de blir fint snart!:)
Malin

2013-10-31 @ 23:10:41
Anonym

:)

2013-11-01 @ 07:13:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0