Formbilder

Alltid kul att jämföra sen innan graviditeten. Såå långt är det inte ifrån men samtidigt är jag låångt ifrån mitt mål. Man är ju inte alls så fast om magen som jag va då, den va helt platt, dock knappt några muskler. 
Man kan ju inte säga jag har mycket muskler nu heller. Som bilden nedan när jag spänner ryggen, hmm ser mest ben haha. Men kul sen och jämföra om nån månad om det blivit mer muskler :) Jag är ändå sjukt glad jag kommit en bra bit på vägen!
 
Vänster bild - Cypern förra sommaren
Höger bild - 13 veckor efter förlossningen
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
lisa

Tycker tom du är snyggare nu än innam graviditeten :)

Svar: Tack så mkt!:) fast kan tyvärr inte hålla med :)
Malin

2013-10-05 @ 20:09:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0