Frukost i kylan

Det va gott med en frukost idag. Eftersom jag har vilodag idag så blev det smoothie, en kaffe och sen orkade jag bara en snickerskaka, de är riktigt mättande!!
Åt några innan träningen igår o va mätt hela passet :P Har verkligen fuskat endel men NU blir det nyttigt framöver! (Receptet på snickerskakorna kommer senare).
 
Efer jag fått Vincent att äta igår sov han från klockan 20.00 till klockan 02.00, åt och fick ny blöja, sen sov han till 8.00 på morgonen. Så ska ju inte klaga iaf, men jag måste försöka använda endel av min egentid att vila och slappna av. Man har ju fullt upp hela dagarna vilket är mitt val, men hatar o ha stökigt hemma, blir så stressad såfort jag tex ser Dannys tröja ligga i soffan, måste lägga den på sin rätta palts direkt :P Det blir ju endel o städa när man bor i hus och det finns alltid o göra.
 
Idag ska jag fixa till min tatuering. Hoppas jag blir nöjd!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0