Gold and glitter

Emelie ville ha guldnaglar så här fick hon ett par riktiga golddigger naglar ;)Gillar detta bronsiga guldglittret jag fick hem förra veckan!
 
Eftersom jag inte riktigt vet hur man ställer in kameran manuellt blir det inte lika bra bilder när det börjar bli mörkt ute. Hade varit kul att gå en fotokurs :)
 
Det är bra jag får öva på Emelie, jag har aldrig målat andras naglar tidigare och det är svårare än att måla på sig själv, men efter ett tag kommer det blir lättare och lättare :) Är som när man sminkar andra, är mkt svårare än att sminka sig själv. Man känner ju sitt ansikte så väl, samma med händer.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Tack igen!! De är skit snygga :) Känner mig som värsta lyx bruttan ;) Synd bara att min hand ser ut som en mutta ;) Haha!!

Svar: Varsigod! hahaha ne det tycker jag inte, jag har exakt likadant :P
Malin

2013-10-02 @ 15:25:19
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0