Goooodis

Idag har det varit rätt dålig uppdatering. Har haft fullt upp idag! Tränade med Emelie och bastade efter. Körde biceps, rygg och mage. Vi tog lite bilder på några övningar vi körde som jag lägger upp imån :) 

För varje vecka som går så känner jag mig mer nöjd med min kropp, känner mig som jag igen och det gör att jag tillåter mig mer och mer att äta onyttigt. Vilket jag helst vill undvika så mkt som möjligt så jag når de resultaten jag är ute efter så fort som möjligt. Samtidigt ska man leva samtidigt, eftersom jag tränar så mkt och äter bra o övrigt får jag inte så dåligt samvete när jag unnar mig :)

Ikväll blir det naturgodis med en minimunk. De låg vid kassan och bara skrek -ät mig, så va tvungen att köpa hem. Munkar är det jag älskar mest av allt som finns på denna jord. Speciellt nygjorda!


De rosa är mina favoriter!


Dagens mat:

Frukost: gröt
Lunch: smörgåstårta
Mellanmål: Proteinpannkakor med kvarg och hallon

Kvällsmat: Linssoppa
Övrigt: det ovan :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0