Halloween partaj

Idag ska jag träna hårt! Åt så sjukt mycket skit igår och jag mådde rätt dåligt över det. Blev riktigt uppsvälld och kände mig väldigt stor. Men jag tror att jag tror jag är smalare än vad jag är. För när jag ser bilder på mig själv där jag inte är beredd hatar jag min kropp. Magen är väldigt stor och putig och fettet väller över vid ryggen. Iaf på de bilderna de tog på mig igår med en annan kamera. Det gjorde att jag mådde lite dåligt. Men när jag tittar mig i spegeln är jag nöjd. Men jag vet att jag har långt kvar till mitt mål. Men det tar ju tid så ingen mening att stressa.
Jag drack inte alls mycket, kan väl inte säga festen va så superolig och vi var inte så många. Väldigt dålig musik, vi hade musikquiz men det va ju inte alls min genrer. Annars va det trevligt. Ångrar bara att jag åt så mycket skit för man mår ju bara dåligt efter. Blev supermätt och uppsvälld.
 
Igår åt jag 1 öga, 2 spindlar, 3 spöken, 2 stora groggar, lite hjärnsubstans, massa chips och ett par tänder.
Inte konstigt jag mådde dåligt efter?! Just det, jag åt en pizzaslice med.....
 
 
 
Lite egobilder från igår
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0