Instagram

Jag har aldrig gillat instagram innan, förstod inte påängen när man hade facebook. Men nu är man helt fast! 
De flesta jag följer där är fitnesssidor som jag inspireras av och lägger även upp bilder själv på min utveckling. 

Känns som de som känner mig bara tycker man är ego som lägger upp magbilder eller träningsbilder osv, därför tycker jag nästan det är bättre okända följer en som har samma mål, blir inspirerade eller gillar träna som jag. 
Man blir väl lite skadad med när man ser lättklädda fitnessbilder hela dagarna haha, så jag ser inte det som konstigt att lägga upp magbilder tex. 

När man ser en skillnad på sin kropp, att man kommit ett steg längre, tycker jag det är väldigt kul att då visa det. Tänker inte gömma mina framsteg utan visar gärna upp dom :P 


Jag heter malinsasha på instagram om ni även vill följa mig där. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0