Inviga mina träningskläder

Idag ska jag köra rygg, axlar och mage på gymet och ska inviga mina nya träningsbyxor :) Kommer nog inte använda linnet och byxorna samtidigt då de är exakt samma färg och vill inte se ut som jag har en kroppsstrumpa på mig ;)
 
Jag trodde att både byxorna och linnet skulle vara för litet, linnet slutade typ under naveln när jag hade det framför mig men materialet är väldigt stretchigt och känns som en väldigt bra kvalite. Sen under rumpan på byxorna är det ett annat sorts tyg som trycker in så skinkorna framhävs. Sambon säger jag inte får ha dom på gymet haha! Var ska jag annars ha dom? :)
 
 
 
Gillar loggan där fram! Trots de är rätt låga är de ändå väldigt sköna och trycker inte in på samma sätt som andra byxor. Ni vet när nåt trycker in så fettet väller över? Jag är iaf väldigt nöjd med dessa träningskläder och kommer säkert att beställa där fler gånger! De va värt pengarna! Nu slipper jag göra squats mer! ;)
www.fitnesslifestyle.se
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0