Keep going

Snart ska jag iväg till stan och hjälpa mamma i butiken. Jag hoppas jag inte tar nån godis denna gång. Är ju lätt hänt om man säger så.. Har ätit väldigt bra denna veckan så ska försöka hålla det till lördag, då kommer det bli en stor smaskig påse naturgodis!

Lura er inte att naturgodis är nyttigt, det är med godis förutom att det innehåller nyttigare saker som bra fetter tex. Men det är väldigt mycket kalorier i nötter och även mycket socker i de flesta sorter. Men jag tycker naturgodis är godare än vanligt godis. Mår oftast illa efter en påse lösgodis.
 
Ikväll blir det ben och rumppass. Tänkte köra sumosquats idag och lite utfall och hoppas det går bra!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0