Lundmyr

Yes, jag vann budgivningen på spjälskyddet på tradera. Fick det för 310 kronor men frakten är hela 80 kronor vilket är lite väl mycket. Men ändå billigare än o köpa nytt och spjälskydd är ju inget som slits speciellt mycket.
Gillar lundmyrs kläder så detta spjälskyddet tycker jag är väldigt fint och praktiskt med fickorna för napp och flaskor. 
 
Det är många som inte vet hur man borde buda på tradera. Är ju inte speciellt smart att lägga bud långt innan budgivningen är slut. Då bara höjer man priset i onödan för oftast budar andra över. Det bästa är att buda precis innan tiden tar slut och då lägga ett maxbud så de andra inte hinner buda över. Jag vinner alltid när jag började göra så. Va en annan som budade precis innan men jag hann lägga ett högt maxbud så hon hann inte komma över. Sen ska man ju inte lägga ett högre maxbud än man är villig att betala.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0