Mätdag

Nu är det snart exakt 4 månader sen förlossningen. Tänkte jämföra måtten jag hade 15 juli som va den första gången jag mätte mig efter graviditeten och idag.
 
- 1 cm runt armen
- 5cm runt brösten
- 3 cm under brösten
- 7 cm runt midjan
- 9 cm runt magen
- 7 cm runt rumpan
- 4 cm runt låret
 
Väldigt bra utveckling på kort tid. Har även minskat 6-7 kilo i vikt och byggt muskler
 
Förra gången jag mätte mig hade jag bara gått ner 1 cm runt rumpan. Men idag har jag gått ner 1 cm runt armen (ÄNTLIGEN), 1 cm runt midjan, 1 cm runt magen, 1 cm runt rumpan och 1 cm runt låret.
Jag har nu mindre omkrets kring magen än innan graviditeten. Men mitt problem är fortfarande all överskottshud som hänger när jag böjer mig fram, magen går från att se vältränad ut till sladdrig och stor.
 Men det kan ta upp till ett år innan huden dragits tillbaka ordentligt så får hoppas den gör det :) Inget jag kan göra nåt åt.
 
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0