Mumsigt

Ibland vet jag inte alls vad jag ska äta. Så då blir det oftast en sallad, nån röra, matvete och nån quorn/sojaprodukt. Eller quornfärs med bönor och sallad.
Dessa quornbollarna blev det igår igen och de är såå goda!!
En förpackning räcker till 3 portioner för mig.
 
Detta va iaf supergott! Protein från kvargröran och bollarna, fibrer och kolhydrater från matvetet och massa näring i salladen, sen lite fett från oljan som jag steker i. Jag försöker köra så fettsnålt som möjligt då fett har massa kalorier. Men tror inte de är alls bra att utesluta fett helt utan det behöver vi också får i oss. Men så mycket nyttiga fetter som möjligt.
 
 
 
Använde min slicer dicer plus :) Salladen blir mycket godare när det är finhackad. Hackade även bladspenaten i små bitar :)
 
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0