Nya övningar

Idag tänkte jag köra rumpa och benpass. Är väldigt taggad för ska testa lite nya övningar idag. Jag brukar köra ben och rumpa på torsdagar, men eftersom det blir så sent pass då så kan jag inte göra sumosquatsen då det är pass. Så det får bli idag istället :) Tänkte även testa göra donkeykicks med vikter. Finns såna vristband som väger som man kan sätta runt vristen.
 
 
 
 
 
Jag brukar stå på två stepbrädor så man kan gå djupt ner med vikten
 
 
Tänkte även testa dessa magövningar. Den första tränar hela magen och den andra sidorna. Sen när jag blir starkare kör jag med raka ben och till sist ända upp mot händerna
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0