Öka vikterna

Va väldigt skönt att träna idag. Då mår man lite bättre efter frosset i helgen. Men är fortfarande svullen och om jag slappnar av i magen ser jag ut o va i 5 månaden. Hatar när magen är så. Men jag får skylla mig själv :) (För att må bättre köpte jag naturgodis ikväll).. Fast är inte alls sugen just nu. 

Jag tänkte försöka öka vikterna i mina övningar nästa vecka. Idag ökade jag 1kg i biceps curl. Så det blev 8kg 10rep x 4 set. Till jul kan jag nog ta över 10 kilo :)

Körde Cable twist igår och jag har väldigt mkt träningsvärk under brösten vid revbenen. Bra den tar! :) 

Idag invigde jag mitt lila linne från H&M
Detta är min favoritoutfit på gymet! Leopardlinnet och mina grå tights. 



Kommentarer
Sara

Härligt jobbat :) cable-twist är svinbra tycker jag.

Svar: Ja den tar verkligen vid sidorna! Tycker annars det är svårt att köra slut på sidorna av magen :P
Malin

2013-10-27 @ 19:43:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0