Pedikyr

Gellack håller ju mycket längre än vanligt lack, och på tårna håller ju vanligt lack till tånageln växt ut helt i stort sett. Så gele på tårna lär hålla i evigheter!
Sen tycker jag gelelack ger en sån fin glans och blir så lent så gjoirde de på tårna med, lika bra :P
Nu skimrar tårna väldigt fint! MEN det va väldigt svårt att måla snyggt på tårna då tånaglarna är så himla små. Så kom endel utanför.
 
 
Trevligt med foten i uvlampan. Men jag får rengöra plattan :P Är ju inte bara jag som använde denna hehe ;)
 
 
 
Tog det rosa lacket gotcha och sen princess diamond som är ett rosa glittrigt lack. Blev superfint, riktiga barbienaglar!

Mina spretiga tår haha. Får kämpa för att hålla ihop dom någorlunda :P 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0