Receptbok

Igår hittade jag den receptbok på ica. Har letat länge efter en bra receptbok med kategorier, denna har även plastfickor i där man kan sätta foton och papper. Men Jag kommer skriva ut mina matbilder och klistra in :) Roligt när det är riktiga bilder på allt! 
Denna kostade bara 89 kr. Så nu blir det att skriva in allt och pyssla :) Kommer bli mammas heliga bok med alla hemliga recept ;)
 
Jag har bokmärktde flesta recept på mobilen så går alltid in där, vilket bara är jobbigt då mobilen släcks hela tiden och man kanske vill använda den till annat under matlagningen. Så perfekt att bara ta fram denna boken och ha allt samlat!
 
 
 
 
Kommer inte bli mkt recept på kött, eller kanske bättre att skriva recepten där så byter jag bara ut det till quorn/soja. Finns ingen vegetarisk katergori vilket är synd. De kanske tror vi är kaniner och ska ha de på grönsaker?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0