Rengöring

Jag är så usel på att rengöra mina penslar/borstar! Jag tänker många gånger att jag ska göra det efter jag har sminkat mig men sen blir det inte av.
Men igår fick jag de äntligen rengjorda. Tycker det blir lättare att sminka sig på nåt sätt när de är nytvättade. Kabukiborsten som jag använder foundation till, den är ju fylld med gammal foundation så det är omöjligt att få bort allt. Använder babyschampoo till rengöring och ibland tvål om jag använder feta produkter.
När det är äkta päls bör man ha schampoo men mina är syntetiskt eller vad det kallas så det går tvätta med tvål med.
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Diskmedel till syntetborstar. Tar bort allt :)

Svar: Tack för tipset. Får testa det nästa gång :)
Malin

2013-10-25 @ 00:20:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0