Ryggpass

Idag tränade jag rygg och axlar. Tycker nog det är det roligaste passet då jag dels slipper cardion och då jag gillar göra ryggövningar. Sen är det lätt att köra slut på musklerna o få den där brännande känslan. 

Jag ökade lite tyngd på marklyft och tog 35kilo 10-12 rep x 4 inklusive stången. Men jag känner inget i ryggen utan bara i händerna typ. Svider så när man håller den tyngden, har fått förhårdnader trots handskar. Måste införskaffa ett par bättre handskar snart. De har ju redan spruckit vid tummen. 

Dagens mat:

Frukost: fiberhavregrynsgröt

Lunch: chorizogryta, sallad och matvete

Mellanmål innan träning: 200g kvarg med hallon och proteinpulvet och 2 finncrisp med tomat och gurka

Mellanmål efter träning: Proteinpannkakor en barabelost

Kvällsmat: Chorizogryta igen med ris

Lätt man äter när man är uttråkad. Men jag har alltid nåt att göra så blir aldrig att jag småäter längre :) Lättast är det när man sittet framför tvn, så undvik tvn ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0