Så vacker

Jag tycker Vincent är en vacker bebis. Söt också men mest vacker. Tycker han har så fina drag. Tror han kommer bli en riktig hunk när han blir stor haha. Undrar hur han ser ut när han är typ 20 år. Det är svårt att tänka sig när han bara är en bebis, en dag kommer han va vuxen. 
 
Älskar dessa foton jag tog på Vincent igår <3
Man borde nästan förstora detta också :P
 
 Vilket lager tycker ni är finast? Jag brukar redigera med lagret salomon som är nummer två just för jag gillar att det blåa och rosa kommer fram. Men alla lager tycker jag blir fint sålänge det är ett bra foto :)
 
 
 


Kommentarer
sara

vart redigerar du bilderna? lagret salomon var verkligen jätte snyggt, kan man göra sin bild så på någon hemsida? :)

Svar: Hej. Jag redigerar alla bilder på www.pixlr.com sen väljer jag express. Går göra allt där! :)
Malin

2013-10-18 @ 14:24:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0