Sommar 2014

Nu blir det bikinibilder igen. Men jag har så många förebilder och sen jag va gravid med bikini. Då jag va höggravid på sommaren och jag tittar ofta tillbaka i bebisalbumet där jag va gravid och efter-förlossningmappen och jämför. Man ser verkligen längre ut när man är smalare, speciellt om benen är smala.
 
Jag ser fram emot sommaren 2014. Mitt mål är att va riktigt fit tills dess med magrutor ;) Men det finns risk att jag inte kommer dit. För när jag väl blivit smal så nöjer jag mig och äter onyttigt igen för att jag kan. Det börjar bli så mer och mer, att jag tillåter mig äta mer onyttigt. Men om jag håller mig till helgerna är det iaf ett stort kliv om jag klarar hålla det.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carro

Sjukt bra jobbat, sån otrolig inspiration! Drömkropp helt klart!

Svar: Tack så mkt! <3
Malin

2013-10-16 @ 20:42:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0