Stor kille

Igår hade Vincent bajsat ner heeela ryggen! Skojjar inte när jag skriver att det va bajs nästan ända upp i nacken. Jag kan inte förstå hur det kunde åkt upp så högt? Har aldrig hänt innan. Sen när jag torkade av han så kissade han mitt i allt så det blev badet med pappa :) Han gillar verkligen att bada, det va första gången han badade i badkar. Då kunde han flyta omkring lite mer :) Blir lättare sen när han kan sitta själv, de blir så hala i vattnet. Måste bara köpa ett sånt halkskydd och massa leksaker!
 
Minns när man va liten hur mycket man gillade att bada, med alla sina leksaker, skum och bubblor :) 
 
 
 
 
 
 
Undra om han kommer ha lite lockigt hår? Danny har ju det när det är längre.


Kommentarer
Helene

Vincent, jättefint namn!! Jag snubblade just in på din blogg, och kände genast igen dig! Eftersom jag läste en blogg du hade tidigare för kanske 2 år sen. Roligt:)

Svar: Hej!
Hehe vad kul du slumpmässigt hittade min nya blogg :P Finns ju rätt många bloggar där ute :)
Malin

2013-10-06 @ 13:48:11
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
Anonym

Kan varmt rekommendera http://www.jollyroom.se/basson-baby-badstol-vit-gron.html värd varenda krona :)

Svar: ja den verkar ju superbra! Tack för tipset :)
Malin

2013-10-06 @ 22:17:22
Helena

Den första bilden är så fin! Gud vad gullig han är din lilla kille! Man blir själv sugen på att skaffa barn :)

Svar: Jag gillar med den bilden mkt! Han är så söt! :)
Malin

2013-10-07 @ 21:26:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0