Tänderna eller bara otålig?

Det är så himla svårt att avgöra varför de skriker/ gnäller ibland. Om han bara är gnällig och irriterad eller om han faktiskt har ont. Man hoppas ju på det förstnämnda. Vincent va väldigt gnällig igårkväll och vi testade ge han Alvedon, vet inte om det hjälpte men jag fick han att somna tillslut.
Men han gillade inte alvedonet. Han fick typ en chock när han svalt och sen kände smaken. Det är ju väldigt starkt och ingen smak han är van vid så han gallskrek efter och gjorde många konstiga miner. Hoppas vi slipper ge det på ett bra tag.
 
 
 
 
 
 
Verkar som han hade ont när jag filmade detta :/  Som att han skriker av smärta, känns som det är nån tand som börjar gro där inne nånstans. Har iaf inte känt några knutar i munnen.
Men det är jobbigt när de har ont när de är så små, de kan lixom inte göra nåt eller säga vad som är fel..
 
 


Kommentarer
carri

Alvedon suppar är annars super på mindre barn :-)

Svar: det har jag aldrig hört om :) Finns de på apoteket?
Malin

2013-10-08 @ 13:10:43
Natta

Jag rekommenderar också suppar, finns på säkert alla apotek, 60 mg när de är så små! Smidigt och enkelt! :)

Svar: Ok tack för tipset :) ska kika på det!
Malin

2013-10-08 @ 13:29:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0