Tar napp

Vincent har blivit mycket bättre på att ta napp. Han tar den alltid när han är trött och suger som bara den. Han tappar den ibland men inte alls lika lätt som innan. Han tar bara latexnappar, eftersom de är mjukare än silikonnappar så tror jag de är mycket skönare att suga på. Latexnappar tål mer men däremot håller de inte lika länge som silikonnappar. 
Vi har ju massa nappar, egentligen borde man bara köpa 1-2 nappar i olika material för att se om bebisen ens tar napp och vilket material hen gillar. Men det är skönt han vill ha napp nu för han blir ju lite lugnare av den och får han lättare att somna.
 

 
Det verkar som Vincent börjar bli sjuk, han hostar lite då och då och han sover mycket mer. Får ta tempen på han för säkerhetsskull. Men han skriker inte mer så han verkar iaf inte ha ont nånstans. De kan ju också bli lite extra griniga när de är sjuka har jag läst.
 
 
Två saker som jag tycker är det sötaste med Vincent är när han suttar på sin napp, och när han nyser. Händerna flyger upp och han har en sån rolig min efter. Men det allra sötaste är när han pratar med nappen i munnen, finns inget sötare ljud! <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0