Tatuering klar

Sorry jag inte bloggat så mycket idag. Haft fullt upp då jag va och fixade till tatueringen, hämtade ut två paket och sen har jag gjort Emelies naglar :)
 
Man blir alltid lika glad när man får sms att man har paket att hämta! Har nu fått hem mitt kaseinpulver och proteinpulver. Gjorde kaseinpudding innan och de va supergott! Smakar som chokladpudding!
 
Sen köpte jag en superskön sporttopp på Lindex, gillar banden där bak och den trycker inte in brösten. Nackdelen är att den inte ger nåt stöd, men skön att ha hemma! Köpte även ett par leopardleggins och handskar, kan visa legginsen på senare :) Jag har inte varit i affärer o shoppat på evigheter då jag sällan är på stan. Men kul att ha lite nytt och inte bara träningskläder.
 
Hämtade även ut mina träningskläder jag beställde i veckan o de va väldigt snygga och satt superbra! Man fick verkligen en Kim Kardashian rumpa i dom haha. Lägger upp bilder imån.
 
 
 
Neonrosa topp från Lindex - 129kr
 
Gillar den där bak!
 
Lite muskler börjar komma fram nu! Tummen upp för det!
 
Tatueringen är nu färdig. Gjorde en till liten stjärna och bokstäverna lite tjockare. Han fyllde i hela tatueringen igen så det blev endel smärta även idag
 


Kommentarer
Dani

Vilken storlek tog du på sporttoppen? :)

Svar: jag tog M :)
Malin

2013-10-01 @ 20:53:36
Jenny

Vart köpte du tightsen då? Vill också ha Kardashian-rumpa ;)

Svar: här är länk :) http://www.fitnesslifestyle.se/wrupfitts/wrupfits-grey.html Köpte i XS och sitter bra. Kommer upp bilder på kläderna imån :)
Malin

2013-10-01 @ 22:44:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0