Tidigt pass

Idag va jag på gymet redan vid 9 imorse. Tänkte att det nästan skulle vara tomt då men istället va det mer folk än nånsin. Alla crosstrainer och löpband va upptagna. Men det är ju bra att många går till gymet än o va hemma o ligger bakis en söndagsmorgon :)

Körde biceps, cardio och lite mage idag. 


Preacher curl: 7 kg 12 rep x 4
Biceps curl:    7 kg 15 rep x 4
Overhead cable curl: 15kg 12x4
Cable hummer curl: 25 kg 12-10 rep x4

Cable crunch: 40-45 kg 12 repx 4
Plankan 1min x 2
Sen den övning jag rekommenderade igår. 

Crosstraining - 500kcal


Nästa vecka ska jag öka till 8 kilo i hantlar och se hur det känns. Blir spännande hur tungt man orkar tills året är slut. Minns innan graviditeten när jah inte körde så seriös styrketräning, då tog jag 4-5 kilos hantlar och tyckte det va tungt. 

Det blev kroppsstrumpan idag ändå! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0