Tights

Dessa tightsen va slut ett tag men nu ser jag de kommit in i lager igen. Detta är mina favorittights just för att de framhäver rumpan. Och jag gillar ju att framhäva mina former :P Som ni ser är det ett speciellt tyg under skinkorna och även sömmar där så det trycker in på rätt ställen.
Jag har storlek XS och de sitter bra. De är väldigt stretchiga! Linnet är liite för kort men det är med väldigt stretchigt och det funkar. Men hade nog inte kunnat ha större i tightsen för de ska ju sitta tight :)
 
 
Finns att köpa här
 
 
Finns även i svart och de finns även svarta med blommönster :)
 
 
 


Kommentarer
Hanna

ÅH vad snygga! grym rumpa du har också ;)
Kan du länka lite mer specifikt... för jag hittar inte byxorna på hemsidan. Tror du att de har tagit bort dem?

Svar: Detta inlägget skrevs 2013 :) Bloggar numera på fitnessmom.se. Men dessa tightsen finns tyvärr inte kvar
Malin

2015-05-16 @ 22:42:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0