Träningslinnen

Här kommer lite bättre bilder på linnerna jag köpte igår på H&M. De kostar 99 kronor styck så väldigt billigt. 
Leopardlinnet är min nya favorit :P
Körde igenom ryggen och axlarna ordentligt igår så har väldigt mycket träningsvärk. även massa träningsvärk i benen sen i förrgår. Men idag blir det vilodag. Har tränat 6 dar i rad nu så kroppen kan behöva vila lite.
 
 
 
 
Sen imån blir det nog att jag går på festen :) Jag känner nog inte för o va läskig så ska måla leopardmönster i ansiktet, långa ögonfransar, guldig ögonskugga med stort krusat hår. Sen ska jag köpa ett par svarta leopardstrumpbyxor på H&M idag och kanske en enkel svart klänning. Makeupen blir nog i stil som bilderna nedan
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0