Träningsvärk

FY vilken träningsvärk jag har idag, och även igårkväll. Kan knappt sätta mig ner på toan haha! Tror det beror på dels tabataövningarna och att jag körde rätt hårt benpass i förrgår. Får se hur träningen går idag, men de brukar kännas bättre när man rört lite på sig. Hade ju velat göra tabata idag med men när man knappt kan böja benen är de nog ingen höjdare :)
 
 
Igår blev det en hel del onyttigt, på morgonen och dagen åt jag väldigt nyttigt, men hos Dannys mamma blev det smörgåstårta, chips och tårta. Men det är väldigt konstigt för jag känner mig alltid extra smal destu mer jag ätit dagen innan? Är ju iaf skönt de hehe!
 
 
Lite formbilder. Kanske borde ta bilder mot denna vita väggen oftare.
 


Kommentarer
Josse

Herregud människa så duktig du är! Man kan inte tro att det bara var 4 månader sedan du födde barn heller! Grymt jobbat! :D

Svar: Tack så mkt! :)
Malin

2013-10-12 @ 17:34:58
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0