Triceps, biceps och förebild

När jag tittar på förebilderna från när jag precis började träna på gymet tycker jag ser rätt stor skillnad. Men vi får se när jag tar likadana bilder med samma vinkel och ställe om en månad. Men jag tror hållningen är mycket bättre. Man har ju stärkt upp bålen endel. Sen har jag fått bort rätt mycket fett kring magen och ryggen, även benen. Så ska bli kul att jämföra om en månad! Tänk själva, på 3 månader kan ni också göra en stor skillnad! Om jag kan så kan ni. Gäller bara att hitta viljan, och det viktigaste, att hitta det roliga i sin träning. Man måste tycka det är roligt annars är det så lätt att ge upp. Jag längtar till gymet varje dag! Tycker det är superkul att vara där, testa nya övningar och känna musklerna jobba. Men det viktigaste är ändå kosten! Din kropp förtjänar näringsrik mat, sen kan man unna sig goda saker ibland utöver det. Men jag tror man kommer långt om man ser till att få i sig det man behöver och inte ersätter mål med onyttigt. För om man får i sig det man behöver är man sällan hungrig eller har behov att småäta. Rutiner är väldigt viktigt för mig. Om jag går upp vid 10.00 planerar jag att jag har mat på bordet runt 13.00 osv och så försöker jag träna emellan mina mål.
 
 
Bilderna togs i slutet av augusti.
Har inte insett hur sne jag faktiskt är, mina axlar är helt olika höjd. Undra hur det påverkar min träning.
 
 
Min lilla triceps
 
First you feel like dying.
Then you feel reborn!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0