Vincent i bilder

Jag har ju tagit väldigt många bilder på Vincent hittills. I hans mapp i datorn är det 600 bilder! Sen har jag ju lite andra mappar som sommarmapp, stugan mapp där det finns mer bilder ;) Hur mycket bilder kommer jag ha egentligen när han är 1 år? Kanske får rensa lite. Jag raderar ju många bilder som inte blir bra så har egentligen bara bra bilder haha! Så det är svårt att välja ut sina favoriter. Men jag valde iaf ut en favorit på Vincent för varje ålder. Har ju gjort mappar för varje vecka typ :P Har inte för alla veckor men nästan. Men sen när han inte utvecklas lika mycket får det bli månadsvis.
 
Finns ju sååå många fler fina bilder på Vincent, men dessa är några bilder som jag gillar lite extra, inte av kvaliten på bilden utan för man fastnat mer för dessa. Så ni har redan sett alla dessa bilder innan då jag alltid lägger upp alla bilder jag gillar :)
 
 
 
2.5 vecka
 
4 veckor
 
5 veckor
 
7 veckor
 
8 veckor
 
9 veckor
 
 
 
10 veckor
 
11 veckor
 
12 veckor
 
 
 
13 veckor
 
 
 

Te amo mi amor!
Älskar dig! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0