Vinterjacka

Jag älskar min vinterjacka som jag köpte på Zara förra året. Detta är den varmaste jacka jag har så den är på gränsen till för kall när det är många minusgrader ute. Men den är tjockt fodrad och har en pälskrage på insidan plus en avtagbar luva. Denna är perfekt att cykla med för det går dra upp kragen så den täcker öronen :)
Kikade på hemsidan men den verkar iaf inte säljas mer. Egentligen tycker jag det är trist och skriva bra om plagg som ni ändå inte kan köpa, ännu värre är de bloggar som lägger upp outfitbilder och har modebloggar där de inte skriver var plaggen kommer ifrån, är främst därför jag läser såna bloggar och för att få inspiration.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0